Известие

Collapse
No announcement yet.

Лепкаво табло?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Аз изчистих лепкавото с Меглио и четка но после или минаваш на черно табло и т.н. или пак със сиво но за момента не уцелих точното сиво но не ми е останало време да търся точният сив цвят. За момента поне не лепне и интериора доста се освежи. Някъде колегата КОДЕ беше показал един бял волан но не го намирам. Дали някой няма запазена снимката.

    Поздрави
    алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
    алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от simvola Покажи съобщение
      Ето колеги малко снимки ,сам съм си монтирал кожата като на жабката и под волана е най лесно а за двете страници около таблото с дисплея се сваля първо малката иноксова лайсна после се разкопчава около скоростния лост кожата и се повдига внимателно долния елемент около топката на скоростния лост които е на щипки и от долу ще се видят останалите винтчета който крепят черния ринг който също се сваля .

      Колега а тези двете пластмаси отстрани на ICS- а, до жабката и волана как ги свали или на място ги прави тях?
      Alfa 166jtd,1999

      Comment


      • #63
        Двете пластмаси са всъщност един детайл, който е захванат за таблото с два винта от дясно и няколко точкови запойки с пластмаса. За тези, които не искат да разглобят половината кола за да извадят въпросната пластмаса "коректно" мога да споделя личния си опит. Сваляте ICSто (има добри инструкции как), хващате с две ръце пластмасата от дясно и започвате да дърпате назад силно и бавно. Пластмасата се "изскубва" бавно от таблото. Просто се късат точковите захвати. По важно е да се свали внимателно сензора с вентилатора. Има букса на кабела, която е навътре към таблото. Откопчайте буксата и после дърпайте пластмасата. След обработката пластмасата се поставя с Поксипол за таблото. Това е моя опит. Ако има някой по-напреднал да каже. Направих жабката, кората за бушоните (тапицер за 35,00 лв с материалите) и въпросната пластмаса (аз собственоръчно с изрезките от жабката) с изкуствена кожа и стана супер - направо Бентли ... Сега чакам детайла на барчето на подлакътника да стане. Прави го същия тапицер. Там се иска шев и не е по силите на начинаещ. Ако ми хареса как е станало ще Ви препоръчам човека. Но предната част на таблото е направо върха с изкуствена кожа. Просто се чудя защо не са го направили така.

        ---------- Post added at 17:00 ---------- Previous post was at 16:55 ----------

        И пак па повторя за тези, които ще чистят лепкавата боя. Не си играйте с кореселин, меглио и т.н.т. Взима се препарат за сваляне на блажна боя, който има в състава си сода каустик - Дунав, Терминатор и т.н.т. Мажете, чакате, изтърквате без усилие с четка и изплаквате. Това е. Няма пот и сълзи. Лесно и бързо. Със течна Сода за 2,60 лв. от железарията става още по-бързо. Мажеш с РЪКАВИЦИ и четка и само изплаквате.

        Comment


        • #64
          Колега качи снимки, да видим как е станало!
          Alfa 166jtd,1999

          Comment


          • #65
            За BOBY от пост №44
            Много добре изглежда, браво. Я кажи ти с какъв спрей я пръсна! Мерси
            Last edited by Alfaro76; d.m.y г., 11:24.
            sigpic
            Alfa Romeo 145 1.9 JTD, 105Hp. - до 2012г.
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 136Hp. - до 2016г.
            Subaru Outback 2.5i 165Hp automatic - сега

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от Alfaro76 Покажи съобщение
              За BOBY от пост №44
              Много добре изглежда, браво. Я кажи ти с какъв спрей я пръсна! Мерси
              Спрея е най-обикновен черен мат. Тогава имах на Кар Систем и пръсках с него. За да стане хубаво покритие най-важното е спрея да разпръсква хубава, а не да плюе и капки. Ще се справиш.
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #67
                Всички лепкави части ги оправих с малко търкане и Медикс - Грил. След това с черен спрей и стана като ново. Само че ги свали преди това и търкай навсякъде и не пести Медикса 2лв е.
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD

                Comment


                • #68
                  Колеги знаете ли къде в София има човек, който да разглоби таблото и да извърши гореописаните процедури по отстраняване на лепкавата мръсотия.Проблема е единствено в свалянето на пластмасата. Благодаря.

                  Comment


                  • #69
                    Над бушоните и жабката си ги сваляш сам много бързо. По-проблемна е средната конзола и 2 малки детайла отстрани до ICS-а (ниско).
                    Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                    Comment


                    • #70
                      Благодаря , ще се пробвам.

                      Comment


                      • #71
                        Жабката се сваля на два винта в долната ѝ част. Отвори я и ще видиш. След това можеш да махнеш и само предният ѝ панел. За това над бушоните махаш винтът, който го държи и просто дърпаш от пантите.
                        Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                        Comment


                        • #72
                          Жабката се сваля като в затворено положение се развият двете панти с по два винта
                          ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                          Comment


                          • #73
                            И аз се захванах с тая работа
                            Първо пробвах с наличните препарати в къщи,
                            и с най-добър и бърз ефект се оказа Медикс - Универсал!

                            16.10.14г.
                            Ето и резултата от джабката:

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20141016_184459.jpg
Views:	1
Size:	49.9 Килобайта
ID:	2337328 Click image for larger version

Name:	IMG_20141016_184540.jpg
Views:	1
Size:	63.4 Килобайта
ID:	2337329 Click image for larger version

Name:	IMG_20141016_193544.jpg
Views:	1
Size:	58.9 Килобайта
ID:	2337330

                            20.10.14г.
                            ...и капака на бушоните под волана е готов
                            Свалянето на сивата гняс на този капак ми отне 30 мин. с всичките кривини

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20141020_173519.jpg
Views:	1
Size:	54.9 Килобайта
ID:	2337327

                            23.10.14г.
                            Средната конзола е готова, мнооого кофти места има за търкане, нужно е само търпение и мерак.
                            Иначе като време, с почивките, ми отне точно 5 часа!

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20141023_131753.jpg
Views:	1
Size:	50.5 Килобайта
ID:	2337381 Click image for larger version

Name:	IMG_20141023_131821.jpg
Views:	1
Size:	42.9 Килобайта
ID:	2337382

                            24.10.14г.
                            Понеже много мислих как да изчистя елементите в страни от ицс-а, които няма как да се свалят, споделям решението си:
                            Сядам на седалката, и в краката леген с топла вода. Използвах гъба за чинии от тия с грапавото от едната страна. Пръскам директно от препарата на гъбата и с въртеливи движения се сваля сивата гадория. Търкате, изплаквате гъбата, пак слагате от препарата на чистата гъба и така докато се покаже чиста черна пластмаса. След като поизсъхне, Минах няколко пъти с мокри кърпи докато се избистри черното напълно. Изсъхва добре и пръскам със черен спрей импулсивно на отворени врати, за да се проветри бързо и да не остава хвърчаща боя вътре. Използвах и вестник да прикрия околните части. Надявам се да съм бил полезен.

                            Ето и крайния резултат:

                            Click image for larger version

Name:	IMG_20141024_120642.jpg
Views:	1
Size:	39.8 Килобайта
ID:	2337383 Click image for larger version

Name:	IMG_20141024_120714.jpg
Views:	1
Size:	40.8 Килобайта
ID:	2337384 Click image for larger version

Name:	IMG_20141024_120751.jpg
Views:	1
Size:	35.6 Килобайта
ID:	2337385
                            Last edited by Alfaro76; d.m.y г., 13:02.
                            sigpic
                            Alfa Romeo 145 1.9 JTD, 105Hp. - до 2012г.
                            Alfa Romeo 166 2.4 JTD, 136Hp. - до 2016г.
                            Subaru Outback 2.5i 165Hp automatic - сега

                            Comment


                            • #74
                              при мен на конзолата само светлитие са лепкави, там някой да знае как се сваля врътката, да не взема да я разваля случайно. И най-големия проблем (сигурно като сменям тапицерията на волана ще се оправя), имам мултиволан, та копчетата там също са лепкави, ама те са закрепени под волана, някой да знае как се сваля волана без последици? )))))
                              Alfa 166 2.4 JTD '03 150HP Ex
                              Espace 2.2 DCI '06 150HP

                              Comment


                              • #75
                                Най-големият проблем са едни пласмаски отдясно на краката на шофьора и от ляво на пасажера (ниско долу отстрани на ICS-а. Нямат сваляне... Следващият проблем е средната конзола Иначе браво, че си се заел колега. Аз имам читави пластмаси и все не ми остава време да ги сваля и да ги сменя...
                                Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20

                                Comment

                                Working...
                                X